Model = Chloe En Visagie = Ashley Smith

Elf Fantasy Fair Haarzuilens 2013

Het was weer erg gezellig op de EFF , weer veel bekende gezien , en weer andere leren kennen
Er waren weer hele mooie kostuums de meeste gemaakt , door wie er in rondloopt
Een hoop goede reacties op de foto's gekregen
Mocht iemand zich nog herkennen in de foto , en heeft hem niet gehad , stuur even een berichtje met je mail en om welke foto het gaat , en dan mail ik hem als nog
 Danielle
 Danielle
 Anouk
 Richard
 Was op tijd bij deze groepsmeeting , meestal ben ik te laat , omdat ik de tijd vergeet
 Godfried
 Danielle
 Danielle
 Marieke en Marijke
 Anouk
 Anouk

 Anouk
 Anouk en haar Moeder
 Vond ik wel een leuk detail , zag dit beeld met een sigaar in ze mond dus moest ik even een foto van maken
 Altijd mooi om te zien , het vuurspuwen , en ook leuk om eens gedaan te hebben
Is een aparte en warme ervaring , maar zeker gaaf om te doen

 Freeke en Vianne
 Freeke
 Vianne
 Richard
 Ad
 FairyIna
 Bonsart
 Joep
 Godfried


 Angela en Jasper
Model : Neon_Kitten
Mua :    Neon_Kitten
              Neon_Kitten products

Model : Neon_Kitten
Mua :    Neon_Kitten
              Neon_Kitten produ

Model : Neon_Kitten
Mua :    Neon_Kitten
              Neon_Kitten produ

Model : Neon_Kitten
Mua :    Neon_Kitten
              Neon_Kitten produ

Model : Neon_Kitten
Mua :    Neon_Kitten
              Neon_Kitten produ

Model : Neon_Kitten
Mua :    Neon_Kitten
              Neon_Kitten produ
 Minerva
 Bjorn
Minerva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten